I´m so exited and I just can't hide it!


Nya frillan, like it?
Först tyckte jag det var för kort men nu har jag vant mig & förhoppningsvis så blir det ljusare soon!


Idag är jag rikitgt exited, okej bli inte allt för avundsjuk nu men ska strax köra in till min favorit ö Manhattan!! Jag åker ju till Los Angeles på lördag så Ernesto (mitt lilla smeknamn på erni, hunden) kan ju inte vara hemma själv så min hostmums jobbekompis ska ta hand om han. Hon bor på Long Island så vi ska typ mötas på manhattan 71 st. mellan 1st &2nd avenue. Sist jag körde så var jag inte alls lika långt nere. Okej det är fortfarande upptown men nästan midtown. Ska ta tillfället i akt när jag ändå är där och köra runer lite! (; Det är typ svindyrt att parkera på Manhattan men hittar jag något så bangar jag inte att stanna ett tag! Idag skiner solen och är sugen på att bara vandra runder i Central Park, men får se..
Nu ska jag försöka gå en liten runda med Ernie, han är rätt så lat men ska försöka dra med han, haha! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0