Just do it!

Jag fattar mig inte på min blogg, när jag uppdaterat så vill inte inlägget komma upp, så när ni läser inläggen så är det typ inte fresh, haha! ;D Men jag ska se till så att detta blir uppdaterat i rätt tid! ;P
Vi körde inte och titta på huset med halloween dekorationerna för att barnen börja bråka, så jag ställde in det. Man måste vara sträng! ;P Just nu sitter jag nere i köket och väntar på att mina hostparents ska komma hem. Jag har lagt barnen så de sover (förhoppningsvis ;P) Ikväll så börja det regna och inte lite iheller. I och med att jag passar barnen ikväll så var vi ju tvungna att gå ut med hunden, så det var bara på med regnstövlarna & regnjackorna & ett paraply i näven och traska ut i spöregnet. Som au pair kan man inte vara fin i kanten, uuuuh jag kan inte plocka upp hundbajs eller gå ut när det regnar och är stormigt. Det är bara till att do it!! Så detta är helt nytt för mig med att gå ut med hunden & plocka upp bajs (ja, jag har gjort det nu i ca 1½ månad) jag är uppvuxen med katt, fast jag har ju varit i kontakt med hundar innan, haha!!


Kan bjuda på en bild som jack (my hostkid) tog på
mig när vi var och lekte i parken förra veckan! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0