Tisdag

Gaaaah, kunde knappt somna igår. Skulle plugga lite men var så arg på det möget så jag kolla på vänner istället, men så hacka det. Vet inte om det är själva dvd´n eller datorn?`För att den är lite knäpp!! När jag väl somna så sov jag rätt så dåligt, vände och vred mig typ hela tiden. Är vell helt spänd inför balen eller nått? Har lixom längtat efter att gå på balen sen 7 år tillbaka då jag var och kolla på min första bal, eller vad man ska säga.. Sen för 2 år sedan så var det min syrra och jag sprack nästan för att jag också ville klä upp mig och vara fin. Förra året så var det bara 1 år kvar sen var det dax & nu sitter jag här om 2 dagar är det min tur, gaaaaaaah!! Kan inte fatta det. Nu kanske ni fattar varför jag pratar om balen hela tiden? Har ju fan väntat i evigheter! ;P
Just nu sitter jag och hjälper mamma med en grej på datorn, innan så frös jag men har druckit lite kaffe så nu känns det bra igen. Idag så får min starbucksmugg vila, så idag fick jag ta en av mina hello kitty muggar istället, hihi! (;
Ska strax hoppa in i duschen för att sen ska jag, mamma och mormor köra på lite ärenden & jag ska fixa ett nytt pass, bra när man inte fått sin skönhetssömn...




Hatar att ta passfoto för att dom ska alltid vara så tråkiga.
Kommer säkert se ut såhär tråkig, fast med lite smink, höhö! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0