Intervjun blev inställd

Jupp jupp, du läste rätt!
Jag kom till salongen runt 2 tiden för att josse skulle färga mitt hår. Det tog längre tid än beräknat så jag messa hon jag skulle på intervju till och hon förstod. Intervjun blev istället framflyttad till nästa tisdag kl 16.oo. Man såg på josse att hon var besviken över att hon inte blev klar i tid men det ända jag oroa mig för var att jag skulle få en P-bot. För att jag hade bara lagt i pengar till 16.38 och jag var nog tillbax till bilen  17.15. Hoppas att det inte kommer hem en lapp i lådan, har verkligen inte råd till det...
Jag blev iallafall nöjd med håret. Blev lite koppar rött med ljusa slingor. Låter kanske helt sinnes men kan se om jag tar en bild i morgon? Har inte tud nu, för att ska snart kolla på film med mamma. Hon kom hem idag, wii! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0