Såhär blev det!

Tjena snyggingar! Har ni haft en härlig tisdag så säg! Det har jag iallafall, det har gått i ett. Så jag är pretty trött nu iallafall. Väntar bara på att cougar town ska börja och sen blir det sängen (:
Vad har jag haft för mig idag då? Jo, först så körde jag, mamma & mormor till flower team för att de skulle ha blommor, jag gick bara och tänkte på vilka blommor jag ska ha när jag flyttar hemmifrån, kaktusar, små söta träd & orkideer (vet inte hur det stavas, för att alla blommer tycker jag har en särstavning). Sen körde jag rally till Jysk för att inhandla en klädstång, galjar & sen blev det en extra sak!! (; Efter det körde jag hem mig själv, sen körde mamma & mormor vidare :P När jag kom hem satte jag upp min kädstång (se bilder nedan). När jag precis var klar kom Emma, vi fixade lite med vårt top secret arbete och sen drog vi vidare till väla (:



Nedan ser du bilder från min tisdag..


Dagens köp på Jysk, klädstång 150:- 10st galjar 25:-
(Pelle, lika nyfiken som vanligt!)


Börjar med att öppna kartongen med en brevstpätt + lite våld, starkt jobbad Elin! (;


Keeeej?! Var det första jag tänkte när jag såg detta..
Men det var bara till att sätta igång!


Man tager vad man haver, har jag fått lära mig iallafall.
Jag litade inte riktigt på mitt ögonmått så jag tog hjälp av kartongen! :D


Jag kanske skulle mätt stoplarna/pinnarna innan jag började använda dom?!
Så det var bara till att gissa vilken pinne som satt fel. Träffade rätt på första försöket! (;


Jag tyckte att stället var lite ostabilt och när jag var "klar" kolla jag ner på golvet
& fann dessa. som skulle vara mellan den nedersta stången och den grejen med hjul.
Kanske skulle följt manualen bättre än att gå på egen instinkt?! :D
Så det var bara till att lösa problemet!


Det slutgilltliga ressultatet. Eller ja, ska fixa lite mer i morgon tex. som att
städa på mitt lilla bord som står bredvid. Fullt med skit är där på det.
Eller nja, lite gott finns där vell!!! (:

Såja, då har man testat på att vara ihopmontör. Inget som passa mig.
Ooooh! Nu måste jag rusa till tv´n cougar town börjar typ NUUUUUU!! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0