Elin visar!

Helluu!
Idag vakna jag vid 10, skönt att sova ut! Vid 12 tiden stack jag och mamma till väla. Efter det så sa jag att jag kör så körde jag inom max-driven och bjöd på en hamburgare, hur snäll är inte jag?! (; Sen körde vi till maxi & nu är vi hemma igen!



Nu ska ni få se vad jag fyndat för något tjusigt idag! (;


De som känner mig vet att hittar jag något som är överdrivet billigt för just den saken/plagget eller om det är något cooolt så måste jag bara ha det! Som tex. denna tröjan inne på Cubus, kunde bara inte motstå, hihi! Och det roliga var att när jag och mamma gick på väla så sa jag att jag bara skulle handla nödvändiga saker idag, jo visst?! ;D  Denna coola tröja fann jag somsagt inne på Cubus för 150:-


Snart är det bal och utprövning av balklänning. Min sömmerska har sagt till mig att jag ska hitta bh & skor redan nu som jag tänkt ha på balen. Så idag köpte jag en 'free bra' inne på Cubus för 180:-. Jag kände för att köpa en budget variant. Den är säkert lika bra som free bra of sweden och varför köpa en nästan dubbelt så dyr om det inte fungerar? Ska bli spännande att använda den sen iallafall! (: Tänk på om du ska köpa en att gå upp en kupa. Jag har vanligtvis B så jag fick gå upp till en C.


Idag har jag officiellt använt mina söt gummistövlar för första gången sen jag fick dom på julafton av mamma! De har varit lite förstora så har inte vågat använda dom. Men idag fick jag ut tummen ur röven och köpte mig ett par sulor på din sko. Det var typ det första jag gjorde innan vi gick vidare och shoppa. Så nu sitter foten som handen i handsken, haha! :D  
Fynda även 2 syntetkuddar inne på Hemtex. 2 för 99:- som hittat! (;



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur passade Bhn?

jag har funderat över att köpa en lika dan till balen, men jag vet inte vart jag borde köpa den.

2011-03-20 @ 17:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0