no more tears?

Tjena snyggingar! (;
Piggnat till? Det har jag iallafall. När jag duschat så kändes ögat som nytt igen men nu kommer skavningen igen.. Får nor fortsätta med den ögondroppsalvan några dagar till..
Idag ska klassen + två lärare ut och käka på haket, en restaurang i helsingborg. Men först ska jag hem ett slag till michelle och sen ska vi gå ner/ta bussen tillsammans, så mysigt! (:

Jag har haft ett jävla problem med vad jag ska ha på mig. Ville ha svatra strumpbyxor & något linne eller nått. Kände inte för klänning, eller jag ville ha en men den sitter så tight så kan nog inte käka i den, haha! :D & man vet ju inte hur man ska klä sig, för att det är sol ute och blåser & sen när man ska hem så är det ju kallt.. Så det fick bli såhär + mina beiga mocha stövlar + kavaj och några armband! (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0