My day!

Goderafton!!
Jag kan börja med att säga att jag haft en toppen dag, så nu är jag helt slut! ;P Idag drog ju jag och mamma iväg till Malmö för att jag skulle på hälsokontroll ang. au pair ansökan men det blev mer än bara det vill jag lova. Vi gick en runda på stan innan jag skulle besöka läkaren. När vi kom till cityakuten i Malmö så var det ett litet privat företag, lixom när man hör cityakuten tänker man sig ju något stort. Men alla var jätte trevliga där iallafall och det var huvudsaken! När läkaren fyllt i mina papper jag hade med mig så rekomnendrea han mig att vaccineras mot hepatit A & B. Tänkte att det var vell lika bra, så fick en spruta. Uuuuh, det var länge sen typ när man gick i grundskolan.. Men jag klara mig fint iallafall. Och sen när jag skulle gå så tyckte sköterskan i receptionen att jag skulle ta stick i fingret, jag tyckte såklart inte att det var så nödvöndigt men det tyckte hon och mamma. Så jag fick gnugga fram lite blod i ringarna, har väldigt kalla fingrar.. Men det värdet var perfekt! (;

Efter läkarbesöket gick jag och mamma till lillatorg och käka på en indisk restaurang & tog en god kall öl till det, muuuums!! (; Först satt vi i solen men sen blev mamma för varm så vi fick flytta in i skuggan, hahaha! Sen blev det lite shopping & sen reste vi hem igen. Båda är väldigt nöjda med dagen!

Jag har nästan precis duschat & bytt sängkläder i sängen, så den bara står där och väntar på mig. Ska bara käka upp min mörka chokladbit först & borsta tänderna, sen så!! (;


Jag, när vi sitter och käkar
Var tvungen att fläta mitt hår så det inte skulle täcka för solen ;P
Ser ni mitt plåster på min högerarm? );


Kommentarer
Postat av: Ellen

Hejhej! Kunde inte Skriva på inlägget som jag ville så skriver här istället:) såg att du skulle till USA, jag med:) har du familj och vart i USA ska du isf? Såg även att du spelade in med kamera, det behövde inte jag, åker ändå med STS jag med... :S ha de bra:)

2010-06-25 @ 09:23:22
URL: http://esfc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0