Bröllopsyra!

Jag vill börja med att gratulera Victoria och Daniel!
Igår satt jag benkad framför tv´n från kl 13.oo till typ 16.35. Var bara tvungen att kolla på det historiska bröllopet. Jag har varit så orolig att någon skulle säja nej men när de väl var inne i kyrkan så var jag inte så nervös längre för man såg riktigt hur kära dom är! Jag kan säga att jag fällde några tårar, tyckte det var så vackert och så länge dom väntat!
Jag var bortbjuden igår kväll men när jag kom hem vid 23.40 typ så skärde dom upp tårtan och sen kolla jag på när dom dansade vals, så gulligt! (:

Idag kolla jag på reprisen av konserten som var i fredags, för då var jag även bortbjuden :P & precis så var jag inne på svt´s hemsida och kolla på daniels tal till vickis & kungen & olles tal till brudparet, så fiiint! Men tycker synd om kungen att han har dyslexi.. För när jag snackar så blir det så hackit och ointressant, men det får man ha förseende för! (:
Jag är helt inne i detta med bröllopet, jag tycker det är så fint att dom verkligen fått varandra tillslut. Nu väntar vi bara på bebisar, wiii! (: Personligen så tycker jag daniel ser lite stel ut men när han är med victoria, alltså dom verkligen kompletterar varandra så bra! Ja, herre gud!


ETT STORT GRATTIS TILL DE NYGIFTA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0