Elin tipsar!

Aaah, det var riktigt skönt att sola! (:
Igår mådde jag ju inte så bra så jag starta en film (brukar kolla online från nätet så man slipper ladda ner och de tar sån satans mycket plats på datorn). Jag bestämde mig för att kolla på en utav Jennifer Anistons nya filmer Love happens. Vet inte om den kommer till sverie? Har inte sett eller hört något iallafall. Eller så kommer den kanske om några månader, sverige brukar ju vara lite sega med filmer ibland.. Som många kanske vet så är ju Jennifer Aniston typ min favorit (;
Filmen handlar om en man som vars fru gått bort. Han författare och håller i någon grupp för de som har en nära anhörig som gått bort. Jag vet jag är kass på att förklara kolla på trailern här istället..


Själv så tyckte jag att filmen var sådär. Det är ju inte den bästa jag sätt men den går att titta på. Det kan hända att jag kommer se den igen men då ska jag verkligen inte ha något annat att göra. Det blir kanske en regnig sommardag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0