Merry Christmas!

God jul på er alla!
Min jul här i New York har varit hur bra som helst, men såklart att sen svensk jul är det bästa i världen! Här har dom liksom ingen speciell tradition mer än att tomten kommer natten mellan den 24 & 25. På morgonen den 25 kom barnen inrusandes i mitt rum och skrek, ELIN DET ÄR CHRISTMAS & THERE IS ALOT PRESENTS UNDER THE TREE. ELIN COME ON!! ;D Hur gulligt? (: Av min familj fick jag pengar, presentkort på BIO och såklart på starbucks, haha! (: Fick även ett smycke ställ (får ta bild på den sen) Fick även pyamas byxor & lite till. Av mamma och pappa hemma i sverige fick jag presentkort på Victoria Secret, ska köpa myskläder!! (:
Efter julklappsöppningen så käka vi frulle och sen gjorde jag vid mig för att jag var hembjuden till Lisa & hennes familj som hade julfest. Min familj befinner sig just nu i New Jersey men jag ville hellre stanna här hemma i NY. Skulle igentligen hem till en vän idag som bor lite längre här ifrån men tyvärr så har det börjat snöa så vi vågar inte ta chansen att köra dit. Så jag har bjudit hit Lisa och Kyra, de bor lite närmre. Fast de har ingen bil och jag vill inte köra så de ska ta taxi hit, här är det svinbilligt med taxi, så det blir mycket taxi åkande då och då! Haha!! ;D Vi ska titta på film och laga lite mat och bara chilla! (;
Nästa: NEW YEARS EVE!! (;



vår julgran


Min special made julstrumpa som Natalie gav mig för några veckor sedan! (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0