uträtt några ärenden

Fy fan! körde typ runt 10 tiden idag. Jag och syrran var hemma vid halv 4 tiden, är typ helt slut nu!! men har fått en massa gjort iallafall. Köpt lite presenter till barnen, växlat pengar och köpt lite saker till mig som kan var bra att ha med sig som tex mini förpackningar av schampo, balsam, lotion & tandkräm.

Kl 7 idag så kommer släkten hit för avskedsmiddag så måste typ börja med maten så smått nu så det är klart tills alla kommer. Jag ska baka en annanas paj & göra en gryta på kyckling, cocosmjölk m.m. Mamma har lagt fram ett recept men glöm att jag kollar på det, här ska det chipp choppas som jag brukar säga när man bara rör ihop någonting.
Här kommer lite bilder iallafall.


Dagens outfit.
Så här blev det färdiga ressultatet av min blus som jag köpte på ullared
men har sptätt av mudden på som förstörde hela plagget.


Älskar detaljerna på sidan + mitt nya hår, wii!! (:


Idag har jag bland annat växlat pengar & köpt mig en ur skön
nack kudde eller vad man kallar det för?!


Kommentarer
Postat av: Selina

Vad spännande med NY!!

Vad ska du göra där?



//Love Selina

2010-08-26 @ 17:23:44
URL: http://loveselina.blogg.se/
Postat av: Nena Schönberg

Fin blogg du har

2010-08-26 @ 19:03:14
URL: http://www.mondoblog.se/nena

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0