ny dag, nya tag!

Hallåå snyggingar!!
har jobbat sen i söndags. Ska jobba idag också sen är jag fri i 2 dagar, skönt! Igår när jag kom hem så satte jag mig dirr ner med min visumansökan men jag hade sån PMS att jag typ skrek på pappa i telefonen, haha! :D Ringde han för ett tag sedan och sa att jag var stressad och hade lite PMS, var trött och lite hungrig. Han förstod mig, för att när man fyller i sin visum ansökan så måste man spara efter varje sida för att tiden går ut efter 20 min och då får man börja om på ny kula igen. Så gick upp kl 9 idag för att få rätt på det jag höll på med igår.
har bryggt en jävla massa kaffe, för är så satans trött!! Jobbar 12-20.15 idag. Så det är skönare att sitta med detta på förmiddagen än på kvällen. Det är även bra för att då kan jag ringa till STS om jag har några frågor, det kan jag inte kl 9 på kvällen..
Nu ska jag dricka upp min andra kopp kaffe och sedan hoppa in i duschen, så man kanske blir ännu piggare?! (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0