Hår under produktion

I fredags så köpte jag hem lite hårfärg trodde jag... Men när jag kom hem och öppna förpackningen så läste jag att det var toning. Men tur var vell det, för att jag vet inte om jag gillar det eller hatar det? Ska hur som helst fixa till det lite, för att det är missat lite vid hårfestet där fram. Nu har jag testat denna hårfärgen iallafall. Typ som jag vill ha, fast denna var nog lite för röd. Men är det inte rött som är inne nu?! :P Somsagt håret är under produktion eller vad man kan kalla det för...


Hiss eller diss?

Jag är fullt medveten om att jag ser helt fuckad ut på bilderna!! ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tyckte det blev snyggt :)

2009-10-25 @ 22:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0