Vilken morgon!

Jag som skulle hinna plugga lite, glöm det!
När jag duschat fick jag ett mess från telenor på hur mycket min mobil räkning låg på denna månaden. Och igår så beställde jag tjänsten messa fritt som ni säkert alla redan känner till. 5000 mess för 99:-/mån. Så hade de dragit 99:- när jag bara haft det i några timmar för att min förfallodag eller vad man ska säga är den 24 varje månad. Så jag ringde upp kundtjänst och fråga va fan dom häll på med, men där var ju bara en sketen telefonsvarare hela tiden och sen hamna jag 15 min i kö, så jag la på. Men tur så har telenor en chatt som man kan chatta med kundtjänst, har gjort det nu några ggr. Och vi hade en intensiv konversation, arg som jag var. Men tydligen så betalar man i förskott, äsch jag fattar inte. Men ska nog säga upp mitt abonemang när det går ut, typ om ett år ;S Men men.. Får de ifall det blir bättre för att man blir ju fan helt ruinerad!!
Just nu sitter jag och käkar frukost här framför datorn, bussen går lite över 11 så kan käka i typ 10 min till så att man slipper kasta i sig maten. Men jag känner mig ändå stressad.
Men vi ses sen när jag kommer hem, när det nu blir? ;P
PUSS :*


I denna miljön käkar jag frulle idag.
Mackor med philadelphia, skinka & västkustsallad, mmmm!
 

När min starbucks mugg är i disken så får jag använda
 min hello kitty mugg istället ;)


Dagens outfit, hallå du glade!!
Top & kavaj - H&M
Jeans - ceap monday
Hello kittt skor - Sanrio, köpta i palma! (:

Kommentarer
Postat av: Matilda

>Fin blogg du har :)

2009-05-25 @ 14:12:51
URL: http://matildaed.blogg.se/
Postat av: Linn

hejsan. undrar om du vill vara lite smakråd.

Funderar på ny hårfärg och skulle vara kul med en utomståendes syn på vad som passar mig.

Har lagt upp bilder på min blogg(lmo.blogg.se)

Tack på förhand

Annars ha en kanon måndag

2009-05-25 @ 14:41:59
URL: http://lmo.blogg.se/
Postat av: cindy

Frukost framför datorn e ju bäst :)

2009-05-25 @ 18:13:02
URL: http://lifeofcinderella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0