vecka 13 ärlikamed plugg

hey hey!
då var det ny vecka igen. I morse när jag vakna så hade jag fått värsta finne explosionen i pannan så det var bara till att fälla ner luggen idag. Min spanska lärare blev helt chockad och frågade ifall jag hade klippt mig, men nej!? ;S jag har typ alltid haft lugg, tycker det är så praktiskt. Men jag har haft den uppe i klämma i några månader nu och hon tyckte jag såg anorlunda ut, jaha.. hur ska man tolka det lixom?
Just nu sitter jag och pluggar till engelska provet vi har i morgon och läser blogginlägg från bloglovin samtidigt. Läste ju inte så mycket igår så då får man bakläxa på typ 100+ inlägg.
Idag i skolan så kollade jag och sandra upp tåg/bussbiljetter och ska kanske boka ikväll, wihhhooooo! Men mer om det senare när dom är bokade.
Nu ska jag gå och ta på mig andra kläder för ska snart iväg och jobba. & som tur är får jag sjuts av syrran så jag kommer snabbt dit och hem så jag kan plugga mer så man slipper ta bussen.
oooh, nu måste jag skynda mig. Skulle nog innom och tanka också?
Synes ikväll då ni ska få veta vem som fyller år idag!! ;)
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0