together soon?

Gaaaaah!  Jag är ledig idag och vad är klockan? JO typ 8 halv 9!? Jag vakna bara för att pelle familiens katt höll på att jama. Han är lite konstig för att han kan ligga i min säng halva dagen opch sova som en gris och sen när jag sovit i någon timme så ska han ut från mitt rum. Och sen börjar han jama & det är inte så tyst iheller. Man hör lixom hur det kommer ända från magen. Undrar ifall han är hungrig eller är varm?
Det var ändå bra att jag vakna nu för att kan ju inte sova bort hela dagen ifall jag ska plugga. & när jag vakna så stog datorn på för att jag kollade ju på vänner igår innan jag somna. Tror nog att jag får försöka lära mig av vid det! För att jag kollar på vänner för att gillar när det är lite svagt med ljud i bakrunden när man ska sova, så att det inte är kålsvart och tyst. Är lixom lite mörkrädd och då lyser skärmen upp rummet lite ;P Jaja, iallafall! Så när jag stängde ner vänner menyn på skärmen så såg jag att laura skrivit (min vänn från mallorca). Att hon & hennes kille hade kollat på fygbiljetter hit, snacka om hur glad jag blev när jag såg det!! :] Men vi får snacka lite mer om det sen för att den veckan går ju jag i skolan. Men när jag är hos henne så brukar hon också vara i skolan ;P Men det löser sig säkert!!  Gud vad jag längtar! Har inte träffat laura & joan sen i höstsas.


Längtar tills jag får pussa er välkommna! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0