Snart är det torsdag...

Så nu är jag hemma från stan. Har somsagt varit på min sista teorikurs på körskolan och han här snubben vi hade igen var riktigt soft, haha! ;D Men fy fan vad det är kallt ute! vart tog det fina vädret vägen? Jag hann lixom njuta en timme igår, för att de andra dagarna har jag haft plugg. men men, snart sommarlov!!
Nu ska jag sätta mig ner och skriva det sista på projektet så man får det klart (:
Nej, nu ska jag hugga in i min macka med äggvita & kaviar, hehe!
Just det jag fick till en bild i dag på mina tänder, ser ni skillnaden?


Det kanske inte syns så mycket på bilden, men tittar man noga så ser man kanske
någon liten skillnad? Men vitare ska det bli! ;)


Dagens outfit, körde lite soft idag.
Kofta - H&M, jeans - Gina (:


På bussen påväg hem från stan så kolla jag på vänner på ipoden, I LOVE IT!! ;D
Men det är så jobbigt att kolla på vänner för att man vill bara skratta rakt ut, men det
ser nog lite tönt ut att sitta och asgarva för sig själv på bussen, hahahaha! ;D

Kommentarer
Postat av: emma

snygg cardigan!

2009-06-03 @ 23:16:21
URL: http://jumpintopuddles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0