Gårdagens

Guuud så mysigt jag och sandra hade det igår! (: Vi träffades inne i Helsingborg och sedan tog vi oss till Golden Bamboo som är en kina restaurang. Det är verkligen en upplevelse att gå på gina restaurang för att dom pratar så roligt, haha! ;D men det är åndå rätt sött, hihi! Det regna ju i gårkväll så det var ju blött på golvet så servitrisen halkade.. Det kunde gått riktigt illa men tur så hade hon ett balanssinne som hette duga ;P  Men sandra fick iallafall lite cashewnötter över sig. Det såg rätt så roligt ut men det var ju synd om den lilla kinesen! Jag och sandra hade jätte mysigt vi satt och snacka om allt mellan himmel & gjord men mest politik, vi båda tycker det är rätt så intressant faktiskt (: När klockan var 10 så stängde stället så vi tänkte dra till hampan för ännu ett glas men det såg dött ut där så vi drog oss mot knutpunkten istället och där tog vi en spontan tur över till DK med färjan, eller vi tura rättaresagt, haha! ;D
Det blev en rätt så lugn kväll, super skönt! Lixom varför ska man supa bara för att man slutar 2an?
Här kommer lite pic´s från gårdagen


Avslutnings outfiten
Det blev tyvärr ingen bild på kvällsoutfiten
för att det blev så hastigt igårkväll!
Jag hade iallafall mina gråa jeans och ett leopard tubtoplinne
& såklart mina klackar ;) & mitt hello kitty paraply ;P
 


Fina sandra på chinge restaurangen


På färgan, Haha, helt mongo bild!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

amen eliiiiin!

vafan är detta?

essutom så har jag bild från restaurangen där man ser lite av dina klädååår :D

puss på dig!

2009-06-12 @ 16:53:43
URL: http://barazandra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0