pluggis 8)

Så, nu har jag legat nerstopppad i min hello kitty filt framför tv´n, pluggat spanska & käkat lite choklad, har prov i morgon. Jag måste lixom ha ljud omkring mig ibland när jag pluggar. Som idag så kollade jag på vänner, desperate housewifes m.m (medans jag pluggade då förståss). Ska försöka bli klar snart till kl. 20.00 för att då är det idrottsgalan, ska bli så kul att se vad alla har på sig, I LIKE! (:    & Medans jag kollar på idrottsgalan så ska jag npg ta och fixa till mina naglar och sen blir det ögonbrynen, har bara inte pallat, hihi ;P


en osminkad elin inlindad i sin älskade hello kitty filt / Spanskaboken, choklad och hello kitty läppglans! ;)

Kommentarer
Postat av: susan

ha en trevlig kväll (:

2009-01-19 @ 21:55:29
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0