Man måste gilla läget.

Tjooooohoooo! (:
Idag kom jag några minuter försent till skolan men det var pga. den satans bussen! Men jag missade ingenting av företagsekonomin iallafall. Sen på eftermiddagen hade vi turism och det blev kanske inte så lyckat. Ska redovisa om sevärdheter och sont shiiiet i Lund och tror ni inte jag kommer med någon som jag typ aldrig snackar med och jag har hört & sett innan när hon redovisar, det är ju inte det bästa precis. Och läraren sa idag att redovisningen måste vara hyr bra som helst. Så man får ju ingen motivation iallafall. Men jag går inte och klagar till min lärare över att jag fått denna personen att jobba med för att i livet så måste man kunna arbeta med människor som man tycker mindre om. Men sen känner jag också att gör hon en dålig redovisning så kan jag ju göra min hur bra som helst och jämföras med henne.. Men men, det är jag som är bossen iallafall, gillar att ha kontroll så att allt blir bra!

Nu ikväll så har jag hängt med mamma att handla för att jag ville ha godis. Sen stack vi och hämtade pappa på jobb men som vanligt så fick vi sitta och vänta. Men jag satt och flummade med mobilkameran pga. rastlöshet ;P

Just nu sitter jag och lyssnar på Whitney Houston, gaah jag smälter (:
Ikväll är det let´s dance och jag längtar!
Nej nu måste jag sluta skriva för att läsa alla bloggar jag missat nu, det är en hel del och man känner sig helt handikappad & efter..

Puss! :*


Denna bilden blev riktigt söt! (:



Dagens outfit! (:
herrskjorta - H&M
tights - Gina tricot
skor - Sanrio butik på Mallorca

Kommentarer
Postat av: Andreas

fint :)



Jätte fin blogg och jag ska väll titta in här fler gånger. Ha en underbar kväll nu :)

2009-01-17 @ 00:30:09
URL: http://andreasarzen.blogg.se/
Postat av: Emma Gynning

Ha en bra Lördag! Kram

2009-01-17 @ 15:29:50
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: h0e

Det var från asos jag beställde.

2009-01-17 @ 16:11:17
Postat av: Anonym

snygga skor!

2009-01-18 @ 19:49:47
Postat av: Klara

snygga skor!

2009-01-18 @ 19:50:02
URL: http://klarabjurek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0