Göteborg here we come!!

Alltså varför händer allt i den sista månaden på året? Jag skulle vilja vara fri en helg men det är så mycket som händer just nu. Ullared och tyskland har jag nu bockat av på min check-lista nästa stopp är Göteborg. Ska dit med Sandra över helgen. Vi åker i morgon dirrelirr efter skolavslutningen och sen åker vi nog hem tidigt på söndag då hon äntligen fyller 18!!! :D Vi ska hinna med att gå på lisseberg och även känna på nattlivet i gbg på lördag! ;)
Så nu hade jag tänkt att packa lite så man har det gjort, det kommer säkert ta lite tid för jag vet inte vad jag ska ha för kläder med mig, hihi! Eller det var nog inte så kul för att det kommer sluta med att jag blir ovänn med mig själv...  ;P


Sandra & jag när vi var i Gbg i våras! (:


Kommentarer
Postat av: sandra

HAHAHA! näääääääääääää!!! :O

2009-12-17 @ 22:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0