Heldag i hbg

Idag tog jag bussen in till stan så jag mötte upp sandra där vid 10.20 sen blev det 2 timmars fruller på espresso house. Jag menar vi har ju inte setts på mer än en månad så vi har mycket att prata om! (: sen blev det en runda på stan och sandra tog tåget hem vid 17.30 då jag gick upp till mammas jobba för attt vänta på henne.
Ikväll har jag trixat med mitt armband som jag köpte på pärlgården, ressultat kommer senare när jag pallar :P  Idag snacka även jag & sandra med hon som jobbar på pärlgården i typ en halv timme om inte mer, hahaha! ;D
Nej. nu ska jag snart gå och lägga mig. Har körlektion i morgon kl. 8.50, pheeew! PUSS :*

Kommentarer
Postat av: sandra

Elin, det var i en hel jäkla timme vi pratade med hon söta tjejen dom jobbade där :)



Tack för en jättemysig kväll!

love

2009-08-04 @ 00:08:15
URL: http://barazandra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0