Bjuvsfestivalen



Såja, då var detta årets bjuvsfestival över. Var ju nere och kolla på karnivalståget där min syrra och några av hennes polare var med.
Senare på kvällen så kom Malin & Emma. Vi gjorde vid oss och sedan stack jag ner till stationen för att hämta sandra. Mamma hade gjort nachogratäng som vi käka och sedan spela vi fia me hutt (: Det blev även lite singstar innan vi drog ner i byn. När vi kom ner så satte vi oss i ett öltält och snacka & träffade annat trevligt folk.
Inatt så invigde sandra & jag min nya säng, den är helt underbar ;D  Men innan vi gick och la oss så kollade vi på svensson svensson och sandra hade fylle hicka, hahahaha! ;D

Idag har jag & sandra praktiskt taget bott i min säng, haha! ;D Fast vi har slitit oss när vi käkat frulle & mat, haha! Sen har vi kollat på svensson svensson, sovit från & till & snackat lite & kollat på bilder, hehe! Det var inte förrens vid halv 7 tiden som vi slet oss från sängen officiellt, haha! Då vi var tvungna att promenixa ner till stationen för att sandra skulle ta tåget hem.  Men jag ska nog gå och inta sängen snart igen för att kolla på film eller nått & plugga,. Men först ska jag ta och läsa några bloggar - PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0