Fan vad det är skönt med helg!

Jag har typ inte kunnat t det lungt på flera helger känns det som? Det har lixom hänt något hela tiden. Så jag råkade visst slummra till lite i soffan precis är såå jävle trött! Men funderar faktiskt på att gå och lägga mig snart? Ska på konfirmation i morgon och då ska jag typ stiga up 8.30 och då vill jag gärna känna mig utvilad och kanske vakna innan klockan ringer?
Så nu ska jag läsa igenom lite bloggar och sen kanske kolla på en film?
En konstig grej som jag reagera på idag var när jag kollade hur mycket skrammel jag hade i plånbörsen.. Så var där en krona som jag inte kände igen på baksidan, trodde typ först att det var någon annan valuta eller något och sen tänkte jag att någon förfalskat min enkrona. Men sen stod där 2009 på myntet så det måste altså vara ett nytt mynt. Sen ställde jag mig fråga är det någon som har uppmärkssamat på detta? Ifall man har gått ut med det i media för att isåfall så har det inte gått ut tills så många! ;S Jag kan säga att baksidan på myntet ser helt crazy ut iallafall, ett mynt jag kommer spara. Känner mig lite unik, hahaha! ;D
PUSS :*

ny krona
Den nya kronan

Ser den inte förfalskad ut,
om ni inte visste något?

Kommentarer
Postat av: Carro

asså du e bara så gullig =)

2009-04-25 @ 17:32:45
URL: http://onlycarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0