vi överlevde (:

hey hey!
Jag vet att jag börjar med samma mening dag ut och dag in, men sån är jag. Idag var det skola som vanligt. Idag lädre vi oss att göra hotellbokningar i ett dator program som heter fidelio. Det var facktiskt rätt så kul och det var inte så svårt att lära sig. På geografin idag så hade vi klassmöte i typ 1 timme om inte mer. Då vi tog upp hur vi är i klassen, för att klassen går inte så bra ihop lixom. Vi har rätt så många gruperingar för att vara en son liten klass. Men vi får vell försöka lösa det. Sen snackade vi även om skolmaten, den är  för jävlig och det behöver ändras på den. Man får inte den näringen man behöver "tänk findus färdiglagade mat" det är son mat man får i skolorna.. Men men vi får se vad som sker på den frånten.
Kom hem för ca  en halvtimme sen och jag har precis slukat i mej en värma koppen (: ska nog börja äta det när jag kommer hem från skolan. Det är så skönt för har inte något plugg tills i morgon men jag får vell ändå plugga lite iockmed att vi har företagsekonomi på fredag då vi ska ha läst det första kapitlet i boken. Så ska läsa lite nu när jag ska ta bussen in till stan för att gå på vattengympa. Nej nu ska jag kolla lite på TV (:
vad var det alla pratade om idag igentligen? att jorden skulle gå under.. Får nog ta en närmare titt på det lite senare.
Puss på er! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0