tick tack, tick tack

Hey hey!
såå nu har typ dagen gått förbi, fast det är några timmar kvar.
Vad har elin hittat på idag då? jo jag har kollat på tv. Kollade på reprisen av stjärnor på is! (: Sen har jag gjort klart mitt naturkunskaps arbete och mailat iväg det till min lärare, så imorgon får jag se ifall det kommit fram.. Sen har jag typ bara krängt godis och drucki cola, uuusch vilken krängare jag är. Funderar på ifall jag ska börja på mitt turism arbete nu så det blir påbörjat så man slipper sitta sista dagen och det är nog inte så många veckor kvar nu tills det ska vara klart..  

dagens outfit
linne, thights & strumpor
I LIKE!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken fin blogg du ligger inne med. Hur går man den så tjusig? ;) Sånt kan inte jag :(

2008-11-16 @ 20:00:15
URL: http://svenssonsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0