plugg, plugg, plugg!

goo kväll!
Pheeew, nu har jag typ pluggat hela kvällen! Men det känns ändå inte så verst bra :( 
Har gått igenom kvällsrutinerna nu iallafall, plocka fram kläder för morgondagen, tvättat/skrubbat ansiktet, borstat tänderna & tagit på mej pjamasen. Så nu är det bara till att hoppa ner i sängen och läsa klart häftet och gå igenom frågorna, kolla igenom glosorna jag hade tills i morgon. Efter det blir det att starta vänner på datan och sen sova som en prinsessa! (:
Imorgon står det städa rummet på schemat.. (det ser ut som faaan!), Har inte mamma bakat lussebullar när jag kommit hem imorgon så ska jag bannemej ställa mej och baka. Är så grymt sugen på det nu! ;)
Nej nu kallar sängen!, Puss Puss, synes i morgon! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0