Hippie

HO! jag han visst blogga lite idag.. Men får göra det lite snabbt för blir snart hämtad. Matten gick som det gick.. man kan inte vara smartare än vad man är. Efter matten hade vi matkunskap i en timme eller så, sen hade vi håla i ca 2 timmar. Medan dom flesta stack hem så stanna jag kvar och gick på stan en runda där jag föll pladask för ett  linne inne på gina! Så det fick bli dagens inköp, och är mycket nöjd med det! oooh, glömde ju berätta för er att igår fick jag reda på mitt hotell prov som jag gjorde för ett tag sen. Jag hade bara 1 fel. Altså det är det nog det första provet under hela min livstid jag fått så mycket poäng, är hel nöjd!
Nej nu måste jag tyvärr gå, känner mej sjukt stressad. synes i morgon ha de! (:

image23

mitt sjukt tuffa flower-power linne jag köpte på gina idag! (:

image25

Kvällens outfitt, inte allt för festtligt & jag känner för att ha lite diskret klädsel ikväll! (:
bilden blev ju som den blev, hahaha!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

gillar verkligen mimmi-toppen!

2008-05-07 @ 18:28:04
URL: http://bylovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0