hatar att jag älskar dej!

pheeew, även en sömnlös natt. somnade säkert inte förrän vid kl 6 i morse. Så under hela natten har jag kollat på vänner och pillat lite på mobilen, försökte lära mej spela tennis, men det gick åt skogen, haha ;D Men jag tror jag vet problemet till att jag ej kan sova. Det är nog för att jag druckit kaffe så sent på kvällen och min kropp kanske inte klarar koffeinet? Och sen så tänker jag alldeles för mycket, uusch, det är riktigt jobbigt.
Men men jag har sovit högst 4 timmar och jag ska vara vaken hela dagen+ natten så det blir till att hinka in en massa kaffe under dagens gång. Har redan druckit typ 1½ kopp till frukost.
Nu väntar jag bara på att tiden ska gå, för måste typ dra snart. Tåget in till stan går 12.25 och det tar kanske ett kvart att gå till stationen. När jag kommer in till stan så ska jag handla en blomma och sen får jag nog hinka in en kopp kaffe på tåget, haha ;D
Men jag ska försöka ta det lungt ikväll så jag inte gör bort mej totalt. för att jag känner att dricker jag för mycket, kommer jag antingen att ringa eller messa en viss person. och tror nog att det är ganska så onödigt? Men men, jag får se hur dagen blir. Bloggar mej i morgon, puss hejs!! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0