torsdagen den 18 december

godermorgon!
igårkväll så började och frysa och sont & må lite dåligt, så jag ringde till hotellet kl 6 i mose och sa att jag inte kom. S ska jag och syrran göra pepparkakshus idag. Vi hade bestämt att hon skulle väcka mej vid 8 nä hon kom hem från att sjutsa päronen till jobb. Men det blev i stället att jag vaknade med ett ryck 10.30 men tur så satt anna i köket och ritade mallar. Vi ska göra ett pepparkakshus av vårt eget hus, hoppas nu att det blir lyckat, haahah!  Men anna är duktig på att rita så ritningarna blev riktigt bra ;)
Just nu sitter jag och lyssnar på MTV & delar upp non stop i olika skålar pga. de olika färgerna, den bruna leder än så länge ;P När anna kommer hem från frisören så sätter vi igång med huset, coolt va? ;)
Kommer uppdatera under dagen hur det går osv.

synes sen!
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0