pepparkakshus del 1

hey hey!
Jag och anna ha bakat typ hela dagen idag. Fast degen tog slut så anna fick köra och köpa mer, hehe. Då passade jag på att städa mitt rum och byta sängkläder från hitta nemo till hello kitty, hehe! Så mysigt det blev när jag fick bort alla kläder och fick dammsigat :)
Sen anna kom hem så har jag försökt att jobba fort, men hon har bara fjantat som vanligt. Hon spelade även in en film. Om ni kommer ihåg när man va liten på bolibompa då en man gjode julpyssel och sa bom bom bom, eller något i bakrunden, så kul! Så då skulle ju anna filma mina händer och göra judeffecter, det kanske kommer ut på youtube sen? ;D
Snart e de sista bitarna färdig gräddade, så ska iväg och köra pappa snart och kanske käka på Burger king, men får se? Sen blir det hem och limma och decorera  huset, hahaha hur det kommer gå får ni se sen!

Här kommer några bilder från dagen!


Non stop! som jag separerat
såklart så skulle älsklingen vara med!

snyggt, eller? ;)

in action!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0