do you want me?

aaaah, det var skönt att sova en timme innan man stack och jobba. Jag drog med mej syrran så jag fick sjuts till billesholm. Jag kände mej helt sleten. Hade en slarvig totte och ett band runt huvudet som höll uppe luggen. Så när jag hade upprop med barnen så kom en flicka lite försent så bara titta hon på mej och sa, vad fin du är idag elin. Så sa hon andra tjejen det också, så jävla gulligt. Det är sont man behöver höra lite då & då! (:
 
Har fortfarande inte ätit någonting idag & jag är inte sugen på något heller, pheeew! Men ska nog gå och lägga mej tidigt ikväll.
Jaha, vad ska man hitta på i helgen då? Den tanken börjar ploppa upp i huvudet. Men man hittar vell alltid på något! ;)
Synes i morgon!
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0