dödstrött

Hey hey!
vattengympan igår var vell sådär? Gillade inte instruktören så värst mycket men musiken var bra. Så får se hur det blir ifall jag fortsätter med vattengympan på onsdagkvällarna.

Idag har det inte hänt något sådär speciellt. Skola, har haft lite om arbetsmiljö & sökerhet och sen naturkunskap & svenska. Jag var vell hemma runt 4 tiden och då ville jag bara lägga mej på soffan, men nej då. Då kom jag på att jag skulle iväg kl 5 och jobba, så det var till att röra ihop lite mat innan man skulle iväg,  så idag blev det avokado sallad.
Nu är jag hemkommen iallafall så ska nog snart gå och lägga mej framför tv´n, är superduper trött, för gick och la mej lite sent igår ;P Synes i morgon!
puss på er! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0