Pluggish

Jag vill börja med att tacka alla för igår! Jag hade jätte trevligt och det tror jag att ni också hade. Malin bjöd hem mej, steffi, kajsa, paje, sebbe & åb. Vi käka tacos och drack gott. Under dagen idag har jag känt av lite träningsvärk i magen. tror att det är pga. att vi dansa så in i bomben igår. Yeeeaaah (: Men det är fan bra träning. Vi dansade bland annat till spice girls, rihanna, mange schmidt mf. ;D Altså jag bara älskar att umgås med dessa underbara människor för att man kan vara sig själv helt enkelt utan att pekas ut som trög i huvudet! Och jag kan säga vi tog en massa bilder igår, så mycket så att jag glömde kameran hemma hoss malin, men den är hämtad nu. bilder finns på flower-power.bilddagboken.se ;) 
image3
                                                                                                                    Kajsa, steffi, malin & jag  <33

När jag vaknade idag gick jag såklart och la mej framför tv´n. Sen käka jag frukost. Efter det var det bara till att svinga sig själv att sätta sig ner och börja på matte-hemtentan som är tills på torsdag. altså jag svär, har typ suttit med det halva dagen och är inte ens klar. Det är skit svårt också är vissa frågor helt knas, lixom hur menar läraren? Men jag försöker så gått det går iallafall.
Ikväll har jag varit på vattengympa, så jävla nice altså :)  men det gick lite seegt, gäspa typ 20 ggr på bara en timme och sen tog det emot lite iochmed träningsvärken i magen. Men annars så gick det vell bra. Ska gå och packa upp mina badkläder nu iallafall så de inte ligger och ruttnar ;P . Sen ska jag nog kolla på film och mysa lite. Ska ju ändå vara i köket i morgon så det är inte så ansträngande så då kan man få vara lite trött.
Men ni får ha det bäst och ta hand om er!                 PEACE & LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0