2012-03-14

Hellå snyggingar!!
Träningsvärken från gårdagens träning gör sig påmind! Har en blandning mellan mjölksyra och träningsvärk i låren, konstig känsla. Håller just nu på att svälta mig själv och träna stenhårt. Har man nästan bara druckit öl och käkat en massa mat i en vecka så får man stå sitt kast!!
Har lite jag måste fixa nu på förmiddan och sen ska jag traska hem till farmor och farfar, det är ca 3.7km. Har bestämt mig för att gå istället för att ta bussen för att få ut det bästa av min träning. Cypern 2012 here i come!! (;




Kommentarer
Postat av: Syster

Ofta Elin visa ditt ansikte. MEEES!! ;D

2012-03-17 @ 13:14:14
URL: http://prettytotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0