Klassiker!!

I vår familj så är vi nöjda kunder hos lovefilm där man hyr filmer på nätet, man beställer - kollar -skickar tillbaka - får en ny. Jag lovar de har allt mellan himmel och jord!!
Mitt filmintresse växer från dag till dag. Jag fick hjärnsläpp någon dag när jag satt och uppdatera listan och sa till mamma att vi kan ju beställa en massa gamla filmer istället för alla nya som nästan är likadan allihop. Man har ju på något sett hört talas om de gamla filmerna/klassikerna fast man själv aldrig har sett dom. En stor skam jag burit på är att jag aldrig sett the sound of music, pinsamt ellerhur?! Men idag tog jag mig i kragen och kolla på den, den vara ju för fan nästan i 3 timmar. Hade jag regisserat en ny version så hade jag slutat långt innan den egentligen sluta & hittat på ett eget slut, haha! Tog iallafall en liten prommenix ner till postlådan efter att jag kollat klart på filmen, så jag får en ny på fredag! (;
Andra filmer som vi nyligen har sett är...




Breakfast at Tiffany's
Audrey Hepburn är bara för snygg, filmen var lite konstig men helt sevärd!
Kul att se hur Tiffany & co såg ut på den tiden, typ samma som när jag var där ;P
På DVD´n fanns även extra material, superduper intressant!!
Tycker det är lite mysigt att kolla på gamla filmer (:


I hetaste laget (på svenska)
Denna filmen var i svart & vitt men man vande sig fort.
Får ni chansen så se den! Hur rolig som helst, haha!! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0