Dagens tips

Pheeew! Man känner att man inte är van vid att gå upp kl 7 på morgonen då det fortfarande är mörkt ute. Idag hade jag två lektioner från 8.30-12.00 så har inte så jobbiga dagar ;P ibland har jag bara en lektion. Det är super att skolan bara ligger typ 6-7 min från där jag bor, så får även en liten promenix på köpet! ;)
När jag kom hem idag så testa jag på något nytt. Har alltid gillat spenat så länge jag kan minnas. Älskar spenat stuvning men nu har jag tagit spenaten till en helt annan nivå, har börjat använda den i pastan. Det är bus enkelt att göra!! Man tinar frusen spenat i en kastrull krossar i en Klyfta vitlök, salt, peppar och sen vänder man i pastan, super gott & enkelt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0