walk of fame

 Förra sommaren fick Jennifer Aniston sina foot & hand prints på Walk of fame i Hollywood men för någon dag sedan sin stjärna. Äntligen säger jag!! Var ju där förra året och blev lite putt över att hon inte hade någon stjärna, får väl se den nästa gång jag åker dit. Fast ska jag vara ärlig så var det inget spec. att se walk of fame, en besvikelse. Den största hitten i själva Hollywood var att besöka Kodak Theatre, där Oscarsgalan sänds, vilken häftig känsla det var! (:
Tycker Jen är värd en stjärna (bättre sent än aldrig) för att hon är typ bäst! Har sett de flesta av hennes filmer och hon kan verkligen spela allt! Hade med mig Horrible Bosses med upp till syrran som vi kolla på. Såg ju filmen på bio i New York men hade glömt lite, den filmen är bara för rolig & sjuk!! ;D






Far & dotter! (:
Hoppas jag också ser så strålande ut när jag är 43, helt sinnes!!






En poster nere i tunnelbanan i NY.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0