Freeeeedag!

Idag har jag hunnit med att hämta en bok som jag behöver till en ny kurs som börja i veckan.
Mamma skulle hämta pappa i stan och sen skulle han på ett möte så medan jag och momsey vänta så gick vi in på Väla och bikbok, vi kom inte längre för att vi shoppa loss och en av mina vänner jobbar där så vi snacka även en hel del.
Testa en super snygg hatt som jag funderar på att köpa senare. Medan jag vänta på mamma som prova kläder så tyckte min vän att jag skulle ta några bilder för att se hur jag ser ut i hatten, så vi hade en liten photo shoot inne på bikbok :)

Dagens outfit; byxor & top - Tommy Hilfiger, solglasögon & väska - Steve Madden, skor - Tiamo, päls - adriene landau (second hand)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0