svensk film

Hej hej!
Idag har jag haft värsta chill-dagen! Har kollat på 2 filmer, så gick ner i byn för något tag sen så jag kunde posta dom så vi får nya på onsdag! (: Lovefilm is the shit! Filmerna jag såg var svinalängorna eller vad den heter och himlen är oskyldigt blå. Gilla den förstnämnda bäst! För något år sedan så var jag inte så glad för svenska filmer men nu har jag helt fattat mening om det! Liksom många amerikanska filmer man ser har typ nästan samma handling (kanske bara för att de producerar fler, men ändå) Det var faktiskt mamma som beställt dessa filmer, fast jag brukar gå in på listan och lägga till några som jag vill se! ;P 
Nej, nu måste jag ta något att käka. Har inte mer än mina runda svampbob mackor & druckit en massa kaffe!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0