Bik bok

Ikväll så blev det en sväng till Väla. Hade hört från säkra källor att de hade 50% på allt förutom skor & jeans. Så jag drog dit med syrran och grannen & sen kom momsey efter jobb. För mig så blev det 2 blusar, ett halsband & två nagellack, inte illa och till halva priset dessutom!!
Hoppas jag kan sova inatt! Mamma visa precis att det är fullmåne ute, hade kollat fel i almanackan så det var inte så konstigt att jag inte kunde sova inatt, brukar vara känslig. Men nu är jag duktigt trött så hoppas på att få sova hela natten. Nu ska jag kolla på vänner eller nått och försöka sova!

Förresten kolla in mina snygga nagellack jag fynda idag! Tycker det är lite coolt när man målar en nagel i en annan färg. På vänstern blev tum nageln i silver och testen blå/grön


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0