catch up!

Nej men hej! Det var inte igår!!
Har inte haft ork eller tid att blogga på senare dag, mycket som händer nu för tiden! Mina päron har varit och hälsat på + att jag fyllt 20 år. Mina vänner fira mig och en annan kompis med suprise party. Vi hade olika challenge vi skulle göra på Grand Central och i Central Park. Det var seriöst en av de bäästa dagarna i mitt liv! Mamma & pappa var och hälsa på mig på min riktiga födelsedag den 15 maj och då shoppa jag loss, det blev ett halsband från tiffanys & 2 par skor. Fast där blev pengar över så ska spendera dom sen när jag har mer tid!
Sommaren har kommit till New York, här är nästan 30 grader. Så i 2 dagar har vi hängt på straden! Det är så perfect att möta upp vännerna där när barnen är i skolan.
Denna helgen är det då alla sailors kommer till Manhattan så ikväll ska vi troligen in till City! (;
Ha en skön helg!!


Skulle försöka få solt signerade foton på mig inne på Grand Central.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0