Lördag kväll

Hallå snyggingar! Idag tog jag en liten sovis och sen drog jag in till city med mina vänner. Vi har mest knallat runder och shoppat lite. fynda ett par super snygga pants inne på Urban outfitters. De har kostat $60 och jag fick dom för $20, wiihooo! ;D några av mina vänner är på bingo ikväll, ville inte hänga med och några andra var tvugna att dra hem men jag valde att stanna. Så jag har varit på jackt efter en scarf och nu sitter jag på starbucks på 5th och avnjuter en vit mocha, har den kommit till Sverige än? :P nej nu ska jag läsa min vogue som jag köpte innan idag, gaga är ju på omslaget;)


 i och med att det inte går att ladda upp bilder med iPoden så gör jag det från datorn istället, är hemma nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0