första halvlek avklarad!

För ett halv år sedan så kom jag till min familj i New Rochelle efter att varit på au pair skolan i New Jersey i ca 4 dagar. Den sista tiden har verkligen gått fort och jag känner att våren bara kommer att rusa iväg! För att en av mina vänner åker hem i slutet på maj och det är en massa som hon vill göra innan hon åker, så i veckan har vi gjort upp ett litet schema för varje helg som kommer, haha!
En sak är säker att jag ångrar inte en sekund att jag åkte! Jag har verkligen haft turen på min sida att hamna i en toppen familj med underbara barn och ett stort + är att de bor i New York (har verkligen blivit kär i denna underbara stad). För er som funderar på att åka som au pair, välj inte platsen dom bor på utan familjen. Tänk att du ska bo med familjen i ett helt år. Iallafall nu är det nya tag och six more months to go!

Nej nu ska jag koka kaffe och försöka få gjort lite saker. I och med att jag kommer hem om ett halvår så är det lika bra att börja söka jobb nu, så ska fräsha upp mitt CV lite. Måste även börja plugga, ska ju till college nästa vecka, ska bli super kul!! ;D


Jag vet inte hur jag hade klarat mig utan mina vänner, de är guld värda.
 jag, Anna (tyskland), Lisa (Österrike), Kyra (Tyskland) & Maria (Danmark)   


Kommentarer
Postat av: Nina

Hej! Jag heter Nina och söker en au-pair familj som bor i New- york eller San- Fransisco.



Är din tid som au-pair slut till Juni då jag vill åka och dina familj behöver en ny au- pair eller om du känner en väns familj som behöver det så får du jättegärna kontakta mig. Jag åker med Cultural care.



Tack på förhand ! / NIna

[email protected]

2011-03-05 @ 16:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0