Städ

Nej men titta! 2 inlägg så tätt inpå varandra, vad har hänt? ;P
Barnen slutar skolan på fredag fast min äldsta is graduating from 5th grade vilket är stort här, till hösten så börjar hon på middle school, så kul!! (: Så denna veckan har de haft lite grejer i skolan & imorgon är det typ hennes avslutning och nu de sista dagarna så går de bara i skolan tills 11.40, hängde ni med?
Ikväll har jag bara chillat, kollar på Sex and the city och städar på mitt rum, kunde inte ta det längre! Har även börjat packa lite så smått! Idag skicka jag in 3 förslag på flygtider tillbaka till sverige, spännande. Så kommer antingen hem den 4, 5 eller 6 sep. Har lite ångest för vet i fan hur jag ska få hem allt. Målet är att få ner allt i 2 stora resväskor & ett carry on. Men ska inte börja packa på riktigt förrän den sista månaden.



Man har ju handlat på sig några par skor under året.
Kanske ska börja kolla up vad det kostar att skippa
hur fan ska jag få hem allt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0