Elin & Anna

hej hej!!
Syrran har precis besökt mig och New York i en vecka och nu har jag ca 2½ månad kvar. Har en tung perod just nu för att vännerna åker hem en efter en. Anna åkte i slutet på maj och på lördag åker Maria. Nästa månad är det dags för Kyra och sen åker jag och Lisa i början på September. Har svårt för att kolla på biler av Manhattan för att saknar det redan. Hur ska jag klara mig utan denna underbara city? Vågar inte ens tänka tanken!! Har inte ens någon aning om vad jag ska göra när jag kommer hem, det lutar åt att plugga men vad? Vill inte stanna här 1 år till för att känner att jag inte hade klara det.. Har en toppen familj och bor på ett toppen ställe men hade nog inte klarat av att vara au pair längre?


Drog med syrran upp till top of the roc


Jag lever mitt glamorösa liv här i New York. 
I lördags var jag och syrran & såg the lion king, waaoooow!!
Måste nog varit en av dom bästa jag sett och jag
har redan sett 5 broadway musikaler since jag kom till New York.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0