Tisdag

Tjena!!
Denna veckan är hur soft som helst, är ledig mellan 9-4. Fast igår så gjorde jag inte så hemskt mycket, det var lite halvgrått och börja regna framåt eftermiddan, det behövdes verkligen! I morse var det fortfarande lite halvgrått men nu börjar solen titta fram och jag har inga större planer under dagen än att dra till the AC. Lisa sa att hon skulle dit med Lena & deras hostkids, deras barn är inte på camp denna veckan. The AC är en pool-club typ. Min familj är medlem där, så kan dra dit när jag vill. Det är långt ifrån friluftsbadet hemma i lilla Bjuv ;P Här finns det solstolar & man får rena handdukar när man kommer dit, det är lite mer fancy men jag gillar´t! (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0