Söndag

Idag känns det verkligen som en riktigt söndag! Ligger just nu i sängen och kollar på Project Runway. Ska snart kliva upp och ta tåget in till City. Vet att det kommer vara svinigt varmt men har inte traskat runder där på säkert 2 veckor, well var där förra veckan fast bara på kvällen, inte samma sak! Idag ska jag försöka att hitta ett carry-on-luggage. Måste ju ha en när jag ska till Chicago och när jag åker tillbaka till Sverige. Sen ska jag nog bara njuta, plantera mig på Sheap Meadow i Central Park. Ska kanske även möta upp Lisa som har sina vänner från Österrike på besök.

I fredag så gick jag, Lisa & Lena idé-tårka så vi gick på bio och såg Friends with Benefits. Hade ingen riktigt koll på vad filmen handla om, fast det kan man ju höra på namnet. Filmen var helt OK, en film man kan se om man inte har något annat för sig + att den utspela sig på Manhattan och lite i Los Angeles.


Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Den där filmen vill jag verkligen se! :)

2011-07-26 @ 18:59:21
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0