Långhelg!

Ammen tjena mittbena!!
Så var denna jobbe veckan förbi! Familjen åkte till New Jersey i morse där de ska stanna tills måndag, så jag har långhelg! (; (jag valde att stanna i New York)
Denna veckan har det varit toppen väder och jag har chillat lite på stranden och vid poolen. Ska faktiskt till stranden med Kyra och hennes hostkids idag. Hon vill inte åka dit själv så jag är än sann vän och ställer up! I veckan så har mina barn varit på sailingcamp från 9-4 så jag har åkt med kyra till standen från typ 12.30-3 så hon får lite vila från barnen, som bara gått på camp tills 12 om dagarna. Bara de får en spade i handen så klarar de sig själv, så jag & kyra bara lapar sol och snackar skit! (;
Har lite planer inför helgen men det lutar mot att de drar åt helt fel håll! :( Det är inte lätt att planera när man är au-pair, man vet aldrig vad familjen vill att man ska göra..



Älskar min nya beach-bag, perfect size!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0